KBO Service Lijn

Ook te vinden  op de site van Unie KBO

KBO-leden

KBO leden kunnen met vragen op het gebied van wonen, zorg, welzijn, gezondheid en juridische zaken bij een speciaal telefoonnummer terecht. U wordt dan persoonlijk te woord gestaan door het unie KBO  telefoonteam dat u van een passend antwoord voorziet. Soms is een doorverwijzing beter of meer passend.

(op werkdagen van 9.30 – 12.30 uur, € 0,10 per minuut)

KBO-leden met juridische en financiële vragen

(op donderdagen van 13.30 – 15.30 uur, € 0,10 per minuut)
Let op: deze dienstverlening is alleen voor KBO-leden.

Pers

Belt u naar aanleiding van een persbericht, neem dan contact op met de contactpersoon genoemd in het bericht. Wilt u iemand spreken over een ander onderwerp, bel dan met de Unie KBO en vraag naar de woordvoerder.

Niet KBO-leden

Niet-KBO-leden kunnen voor vragen over het KBO-lidmaatschap of de Nestor ook bellen met de KBO Servicelijn.

Brengt u een bezoek aan de Unie KBO?

Omdat het kantoor  van Unie KBO vlak bij het Centraal station van ’s-Hertogenbosch ligt, zijn wij prima bereikbaar via het openbaar vervoer. Klik hier voor de treintijden van de NS.

Komt u met eigen vervoer? Klik hier voor een routekaartje. Parkeren kan normaal gesproken achter het kantoor. Is dit niet meer mogelijk, dan zijn er voldoende alternatieven in de nabije omgeving.

Unie KBO
Julianaplein 2
Postbus 325
5201 AH ‘s-Hertogenbosch
uniekbo@uniekbo.nl